PERSONAL COACHING FB ADS & ONLINE MARKETING



Personal Coaching Fb Ads Kuantan

Kuasai FB Marketing & Online Marketing


Saya Shamsul Rizal Bin Majid pengasas Minyakwangi2u,Second Tyre Kuantan dan Fendy Auto Sdn Bhd. 

Saya berpengalaman menggunakan Facebook sebagai medium pemasaran lebih dari 5 tahun.

Selain dari 3 jenis perniagaan yg saya jalankan sekarang, saya juga berpengalaman menggunakan pemasaran Facebook untuk bisnes kedai makan (Ani Nasi Dagang Ganu) dan bisnes kereta sewa (Sewa Viva Kuantan)

Ingin Membantu Dengan Pengalaman Yg Ada


Dengan pengalaman yg ada, saya ingin membantu usahawan diluar sana terutamanya usahawan di Kuantan untuk mengajar sesiapa yg berminat  mengetahui cara melakukan pemasaran di Facebook menggunakan Fb Ads.

Selain itu juga saya ada sedikit pengetahuan tentang melakukan pemasaran di Google dan di Youtube. Insyaallah saya boleh memberi pendedahan tentang pemasaran menggunakan Google dan Youtube juga.

Kelebihan Berlajar Fb Ads Dengan Saya


Ada keistimewaan sesiapa yg berlajar Fb Ads dengan saya... Antaranya adalah yuran yg tersangat murah. 

Yurannya hanyalah RM50 sejam. Yer... jika anda ambil personal coaching dengan saya hanya 2 jam, jadi cajnya hanya rm100.

Selain itu juga anda boleh tentukan lokasi personal coaching. Boleh dilakukan dimana-mana asalkan anda selesa. Di kedai minum pun boleh.

Apa Yg Anda Akan Dapat?


Sudah pasti suasana yg lebih privasy untuk anda. Ini kerana hanya anda dan saya sahaja. Anda boleh share masalah anda dengan saya dengan lebih terbuka.

Menjimatkan anda. Ini sudah pasti kerana dengan yuran yg murah dan anda tidak perlu ke luar kawasan untuk berlajar.

LETUPKAN JUALAN ANDA DENGAN KOS PEMASARAN YG SANGAT RENDAH.Yaaa.... itulah yg paling penting yg anda akan dapat.

Hubungi Saya Sekarang Untuk Menempah SLOT Personal Coaching Fb Ads Anda!!


Untuk pertanyaan lanjut dan tempahan masa personal coaching boleh lah whatsapp saya <PC> ke 0199170727 atau click disini:

-->> www.wasap.my/60199170727/PC

Kelas Online Marketing pertama yg saya joint dengan Sifu Jamal pada tahun 2011

Cuba korek rahsia Jubah Souq dengan pengasanya En Zack Amrul

Bersama En Rafie Ramli dan Pn Fellina di Seminar Bisnes Cara Kami

Peserta personal coaching En Shahrul

Peserta personal coaching En Gezzez






Bersama Abang Abu Mechanic Wang

Lepak minum dengan Sifu Jamal ketika beliau bertandang ke Kuantan



KLIK DISINI UNTUK BOOKING TEMPAHAN

Comments

Popular Posts